21 מחשבות על “סדר יום

  1. אז מתי הם נחים, שואלים גוגי ופליקס ותולתוש ו-וופי וקישוט וקטונשו וסילביה גרין, ומפהקים. וקניה גרין? היא שואלת: כמה זמן צריך לחכות לטיול ערב כאן, ומוסיפה: כבר חושך. אז הדורגלית תמהר להוציא אותה. טיפ כנראה כבר לא תקבל הערב.
    קסם של תמונות, תמר.

    אהבתי

    • שאלה מצוינת / תודה על השאלה. מאז שהם ביחד באמת אין רגע דל – הם כל הזמן במעקב סימטריה – "אם הוא/היא אז גם אני" – ולתחזק את אפקט המראה זה לא קל, מתיש את כל החושים. תודה הילה וד"ש חמה ושעירה למזונבים.

      אהבתי

  2. אויששששששש. עד הרגע הזה ספטמבר, החתול שאנחנו גרים אצלו, נראה לי מלך העולם, אבל אלה! וואו. ככה נראה עונג

    אהבתי

  3. תודה טליה וטלי,
    העונג האסתטי ובפירוש גם הרוחני, אגב תחושת המרכוז העצמי שהם מפגינים ומספקים – הוא אכן עצום. הנה דוגמה שאפשר למדוד: רבע שעת צפייה בהם, שווה בערך שניים וחצי שעורי יוגה (מוצלחים).

    אהבתי

    • תודה שולמית. זה גם הצילום החביב ביותר עלי וגם בחיים הקומפוזיציה המועדפת עלי – גורמת לי להרגיש שאני חיה בארמון עם ספה מלכותית, שאריות משני צידיה ישנים דום לקראתי.

      אהבתי

    • תודה, יעל.
      באמת יצא פוקס ושהבאנו את לולו (שהוא החתול העדין ביותר בעולם מבחינה בין אישית) וקיטי (בת 4) ככה התאהבה בו. זה הפתיע ושימח אותנו כל כך.

      אהבתי

  4. אגב,
    יש כאן כמה תמונות שנראות עיצוב גרפי לגמרי
    לא יאומן שזו המציאות
    ואני מדברת על לפנות ערב למשל כשהם יושבים אחד מול השני ממש בהיפוך ראי

    ואני לא חושדת שביימת אותם כי הרי את עובדת אצלם ולא הם אצלך וכל אוהב חתולים יודע שאין מצב שיעשו מה שאנחנו רוצים

    אהבתי

    • בהחלט אין פה ביום אבל בהחלט יש עוד כמה וכמה פוזות מראה, שלא הצלחתי לתפוס. …יותר משאני מרגישה שאני עובדת אצל השניים האלו אני מרגישה שהם קהילה בפני עצמה, ניידת תרבות שמשייטת באותו חלל איתנו, לפעמים יש הצטלבויות אבל בגדול הדינמיקות מקבילות. הם כמו קבוצת מחול שרוקדת רוב היום הרמוניה מעודנת – מה שלא מאפשר לי להסיר את המבט / לא לתעד במצלמה.

      אהבתי

  5. מה נגיד, לא כל יום רואים אהבה כזו. לא בבית ספרי בכ ל אופן. היה לי את זה לזמן קצר, כשהבאתי את חג'ג', גור בן חודש וחצי, ומוטל בן התשע גידל אותו כמו אימא, והם ישנו יחד. אבל כעבור שנה מוטל ז"ל מת, והאידיליה נגמרה. היום בובטרון, עבדה וחג'ג' אוהבים זה את זה יחסית, אבל אם תמצאי אותם ישנים מחובקים, בוודאי תדעי שהמשיח הגיע.  

    אהבתי

    • 🙂
      ….תמיד שאלתי את עצמי האם המשיח גם בעניין של חתולים, כי אם כן אז יש לנו לפחות מכנה משותף אחד וזה מעודד מאוד כי אז אולי יש בידינו דרכים יותר מועילות מאלו הקונבנציונליות לזרז את הנחיתה שלו.

      אהבתי

  6. שבתי שוב לראות את התמונות מכמירות הלב הללו. איזה של מאוהבים אלה. ממש ולנטיינ'ס.
    הם מדברים עברית או אנגלית?

    אהבתי

כתיבת תגובה