הדגדגן כתירוץ

השבוע היה שבוע הדגדגן הבין לאומי, שמעתי שהזכירו את זה גם בארץ וחברה שלי דַפִי מדפנה, באה לכבוד במיוחד לבקר. היא רכבה על האופנוע שלה כל הדרך לבד מאריזונה לכאן, איזה עשרים וחמש שעות. כל כך מרגש, בשביל עוד איזה איבר מישהו חוצה כזה מרחק? ולא, למרות שבצעירותינו כסטודנטיות לאמנות גוף נחשבנו לקול נשי בולט וכולם היו בטוחים שיש בינינו משהו, לא היה כלום וגם עכשיו לא, פסטיבל הדגדגן בצר לו נהיה רק תירוץ שנתי להיפגש ולהעלות זיכרונות.

motorcycle

אבל לדפי לא התחשק הפעם להעלות זיכרונות. אפילו כשהכנתי פונדו בננות ושוקולד לא בא לה, יותר נועז, היא אמרה לי בפרצוף ישיר שנמאס לה מהרומנטיזציה של הנעורים, שהיא מאוד מוטרדת מהעתיד ומאז שאני יודעת מי נכנס לפוליטיקה הכל השתנה בשבילה, אולי אפילו תחזור בסתיו לארץ. ואיך שהיא מדברת אני שואלת את עצמי איך יכלו בכלל לחשוד שהיא לסבית, אין לה עצם אחת שעובדת בלי תשוקה לגבר.

הלכנו ברגל לאוניברסיטה דרך הפריחות שמשתוללות פה עכשיו עד למוזיאון, 'מוזיאון ג'ורדן שניצר'. יהודי עשיר חי, שחצי אורגון שייכת לו והוא תורם רציני לביבי. את זה אני יודעת אבל לא סיפרתי לה כדי לא להתחיל שוב עם הסינדרום הציוני מהסוג העוקץ, רק ציינתי את הניצב מובן מאליו מולנו שחבל שהתערוכה 'מורשות חיות' של האמנית סו קוואק, למה ברווזה? נפתחת רק בראשון ליוני, מודעת טוב מאוד למה הוריש לשתינו הסימסטר ההוא של חילופי סטודנטים בטוקיו. דפי עיקמה פרצוף בעצב.

show

ואז, בדיוק כשחשבתי שממש הולך צולע, שהביקור מתפספס, שמלנכוליה בלתי ניתנת לניעור משתלטת עליו כמו אהבה נכזבת – נזכרתי ומודה שבגלל פילוח גזעי בעקבות האפקט היפני, במסעדה הקוריאנית המעולה שפתחו מרחק הליכה. בדרך עברו מולנו סטודנטיות צעירות עם חולצות שבוע הדגדגן בכל מיני גדלים. בבת אחת התפוצצנו מצחוק ואיך שהתיישבנו הרמנו כוסית לחיי המיגדריות והתפנקנו בשתי מנות עסיסיות של צדפות, וזה מה זה שיפר.

mussels_6680-07

 הצילום: Steve46814

 

18 מחשבות על “הדגדגן כתירוץ

  1. הדגדגן הוא זכר בדיוק כמו השד שהוא זכר. וגם רחם שהוא זכר.
    די הזוי שכל אברי הרבייה הנשיים ואברי העונג הנשיים – הם זכריים. או יותר נכון, מדהים ומפתיע ואף מוזר עד מאוד.
    תמר, כתמיד עונג לקרוא אותך. והפעם, העונג מתאים פה שבעתיים

    אהבתי

    • המון תודה, יעל (:
      ובקשר לזכריים אצלנו, מצבינו די משביע רצון, יצאנו די בזול הפעם – שימי לב שאצלם יש המון נקבות רגישות ונגישות עונג: העורלה, העטרה, הערמונית והכי מוחץ, כלומר מוחצת – הזיקפה!

      אהבתי

  2. That's one impressive bike
    לא מבליגה אשתו של אחד שהותיר לה בין חפציו תצלומים של יקירו-הפרטי, משנות עלומיו, וגם זכרונות על סיפורים בעניינו של הנ"ל. ועל הצדפות לא תוסיף האלמנה מאום – שיגידו אחרים; היא – בקושי
    the occasional fish

    אז מה, היה בינלאומי?
    רק לאלמנה לא מספרים כלום

    אהבתי

  3. אחלה תמר…!!אם מדגדגים אותי גם אני צוחק ואת הצלחת להצחיק אותי..כרגיל תענוג לקרוא את הפוסט שלך ולצחוק כל הדרך למסעדה צרפתית עם ארוחת גורמה וצדפות אוריגינל עכשיו לפחות אדע מה המשמעות המיסטית של צדפות שחורות, עוררת בי תאבון …תודה.

    אהבתי

  4. הפוסט הזה עשה לי מצב רוח פילוסופי (מה זה בעצם אומר עלי?)
    בכל אופן היה לי גירוי (לפני כמה ימים) לקחתי אאיסטון וזה עזר

    אהבתי

כתיבת תגובה