צום ארבעת המינים

בשדה של תרגילי ממשק פורנוגרפי יש המון אפשרויות. כשלמדתי את התחום, קורס של ארבעה שבועות מרוכזים, בשלב מתקדם למרצה כמעט נפלט הביטוי – 'השמים הם הגבול', אבל ברגע האחרון כאילו התחרט. ייתכן שחשש להסתבך עם מה שקורה למעלה, כי היו שם באזור המון כנסיות. מצד שני – הטרדתי את עצמי – זה שאתה הולך להוציא לאנשים את הריר של המיץ לא בהכרח אומר שאתה לא יכול להיות אדם מאמין, אולי אפילו להפך.

ומחשבות כאלו מאוד מעסיקות אותי מאז שנכנסתי לפרקטיקה של עבודת התכנות המסוימת הזו, במיוחד לקראת יום כיפור – האם שיגרה כמו שלי עשויה להוביל לחתימה רטובה ורוטטת שמתחזקת טוב את הלב, או לישות מיובשת כבויה ובלויה שאלוהים פשוט מתעב.

Yom-kippor

והשבח לאל שהשנה, במקרה או שלא, צירוף מיקרים או שרצה הגורל ומפגש אנושי מאוד מפתיע הקל עלי ופתח בפני פרשנות פילוסופית מרעננת והכוונה לקשר ארוטי לא מובן מאליו שנגלה מולי בין צום לצום.

בסוף אוגוסט בישיבת צוות לקראת הקמת אתר עבור אנתרופולוג ביזאר מאחת השכונות הטובות של העיר, נחשפתי לראשונה לתיאוריה (שהוא פיתח, דוקטורט והכל) על צום ארבעת המינים. טקס שהוא מפעיל גם על עצמו, גם יהודי – ולמרות שהתוכן לחלוטין פורנוגרפי על פי כל קריטריון, השתכנעתי לגמרי שניתן להפיק ממנו ממש הארה, אפילו תזונה רוחנית אם מותר להתנסח באופן נרגש ופרדוקסלי מבחינה מילולית.

הוא מצא מקבילה גופנית לארבעת המינים שכולנו מכירים ומתנזר ממנה כל כיפור, כמעט יומיים שלמים. אולי לא בשביל כל אחד זו כזו דרמה, אבל על פי הערכתו זה יכול לתפוס חזק מאוד לפחות חמישה עשר – עשרים אחוז מהגברים בביצים ועשרים וחמישה – שלושים אחוז מהנשים באזור נקודת הג'י זווית של שלושים מעלות דרומית מערבית לדגדגן.

הקשבנו לו בענין רב והדברים נשמעו מופשטים בלשון המעטה, אבל אף אחד לא העז לבקש דוגמה – למרות שאנחנו רגילים לחומרים יותר מִקשים. לדעתי וכמו שאני מכירה את עצמי ואת בוב, דיויד וסאלי הפרועה, השילוב של גוף חי עם נשגבות ספירטואלית הלחיץ ושיתק את כולנו, אלא שבסוף לא יכולתי להתאפק ושאלתי אותו ישירות איך הלכה למעשה כל העסק הזה עובד.

הוא הסביר באופן ממש מעודן, על מכסה המנוע שאתה סוגר על עצמך מרצון, כולל אזיקי הפלטינה וכפפות הפוליאטסר ואיך הם חונטים את כל ארבעת. המינים. אחר כך קפץ באלגנטיות, כנראה על מנת לרכך את האווירה (בטח נראינו קצת המומים…) וסיפר על מבחר שופרים לא קונבנציונליים ואיך תוקעים איתם וגם אמר שטוב שהזכרתי לו – הוא רוצה להכניס לחצן אתרוגי לרכישת קרן תאו חשמלית בעמוד השער.

bafalo-blog-small

 

6 מחשבות על “צום ארבעת המינים

  1. תמיד, תמרתנו, מותר להתנסח באופן נרגש ופרדוקסלי מבחינה מילולית; וכשמדובר בארבעה-מינים-הארד-קור כמו כאן – נו, מה נגיד. לא רק 'מותר'; חובה!
    אבל שאלה אינטרדיסציפלנרית [מהתת-תחום של ניווט גיניקולוגי] משהו, אם יורשה: מה לגבי ה- 70% האחרות? בעניין אזור נקודת הג'י זווית של שלושים מעלות דרומית מערבית לדגדגן? או שזה עניין לג'י-פי-אס??

    אהבתי

    • אני לא יודעת הילה, הוא לא דיבר על השבעים אחוז האחרות. אמר שנתמקד בפלח של השלושים אחוז האלו ושמאוד יספק אותו אם אפילו עשירית מהן תבקרנה באתר, תתנסנה בצום ותצרוכנה את הקרן החשמלית.
      מובן וטבעי שהשאלה המתבקשת היא – האם אנחנו (כל אישה לגופה) בתוך השלושים אחוז או מחוצה להם. חשבתי על כך הרבה ונראה לי שצריך לבדוק בפועל, אין קיצורי דרך ואני חוששת ששום ג'י-פי-אֶס(!) …או גוגל עארס לא ידעו יותר טוב מאיתנו.

      אהבתי

      • כפי שחששתי, נאנחת האלמנה שכבר אבוד לה. פה לא יכולים להועיל אקסטרפולציות או כל דרכי-חישוב תיאורטיות אחרות. נו, מילא. שיהנו אלה שיכולים לבצע חקירות מוחשיות.

        אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s